Name:
Location: Oslo

Monday, December 04, 2006

En fantastisk bra kveld i kåken!

Adventsfesten/basar på lørdag ble en suksess! Vi samlet våre venner og kjente, det ble en god blanding av mye bra folk! Det var gløgg, kaker, god musikk fra Tonje, Eiolf og Paul, BASAR, adventslystenning, og god stemning til langt på natt! Takk til alle som kom, vi liker dere!




Hovedpremien på Basaren var jo selvfølgelig en god fruktkurv. Den store seiren gikk til Kristian, gratulerer så mye! Han er litt rød i øynene av begeistring her!






Det var mange andre fine premier også, og folket ble fornøyde!
Dere som ikke var tilstede gikk glipp av noe som dere sikkert skjønner...
Marianne og Karin kom den lange veien fra Lillehammer for helgen. Vi fikk den gode nyheten om at Espen og Karin nå er forlova! Herlig, gratulerer så mye!



5 Comments:

Blogger Kristian Rem said...

Godt å se at det er dokumentert:) Basar til helga?:) vi sees nok ja....hils hele komiteen

19:37  
Anonymous Anonymous said...

Åhh,Birgitte, jeg ville jo så gjerne vært der. Drit at jeg at er et så surrehode ass!vel,det ser ut som de som var der hadde utrolig kjekt, og det er hvertfall bra!

bra initiativ.Jeg syns du er bra, Birgitte!

jeg har også skaffa blogg: www.kgb.blogspirit.com

00:17  
Blogger Karin said...

Takk for gratulasjonspublikasjon (?) på bloggen din, søstra mi! Du er jo tross alt lagra som Birgitte-søs på mobilen min =) Men det bildet kunne du spart deg for, hæ? Å ske det vara te, spør je... Uansett: Birgitte er best, ingen protest!!

17:13  
Blogger Silje said...

Birgitte! Godt å se at du har blogg du og. Herlig! Ka om vi finn på noe en dag? Hadde vært herlig. Gleder meg already! Nuss til verdens vakreste baker:D

23:30  
Blogger Martin said...

Hei Birgitte.
Håper det går bra? Det er bare å legge meg til hos deg hvis du vil. Jeg skal i hvert fall legge deg til. Hos meg kan du se hva jeg driver med til hverdags. Hehe..

18:38  

Post a Comment

<< Home