Name:
Location: Oslo

Tuesday, September 19, 2006

Bøker som må leses



Disse bøkene driver jeg å leser om dagen, må si at noe skjønner jeg ikke no av! Og det er jo litt dumt når jeg driver å skriver oppgaver lissom. Tok 2 uker å analysere oppgavetekstene først da.. universitetet er gøy! Kristine Naddenjenta var her litt i helga, alltid trevlig. Jeg jobba 3 dager i strekk, ble sliten og måtte sove lenge i dag. Digg med frihet i hvertfall! har sagt opp jobben på gardermoen, bare en vakt igjen...jobber nå på Samson bakeri i Karl Johan i stedet. Det er ganske digg! tilbake til Exphil og avhandling om menneskeforstanden!

3 Comments:

Blogger Nadden said...

Hei Jenta.
Skjønner ikke så mye at denne bloggen enda.. for å legge inn link.. må jeg fikse på noe kodegreier, da??
skjønner ikke.

23:38  
Blogger camillaLchmiel said...

universitetet er goy ja. to uker pa oppgaveteksten sa langt.... ma vel ned i en uke vel iallefall?? ha ha. bokene har fine farger i allefall da.... ma fa ordna bloggen min snart. lovelvoevlo. foressten sa jeg pa bryllups videon litt, du og marie gjorde en sa utrolig bra jobb ass!!!! tusen takk. due r toff!!!
lovelvoevl

09:09  
Blogger Marianne said...

yoyo.
jeg gleder meg til helga om to uker.
blir storstas å få besøk altså.
da blir det æplemos på bordet.
je.
hils jofrid au.

21:31  

Post a Comment

<< Home